Als ik mijn kat aai, dan gaat ze daarna altijd kattenbrokjes eten, waarom?

Al onze katten (3) doen dat, waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

misschien heb je ze toen ze jong waren en om eten kwamen bedelen, geaaid, misschien omdat je dacht dat ze aandacht wilden. Toen kwam je erachter dat ze wilden eten en ging je brokjes in hun bakje doen. naar n paar keer combineren ze aaien met brokjes (Denk niet dat katten niets kunnen leren, als ze willen en als het hen uitkomt,heus wel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aaien en eten is prettig misschien dat ze het met elkaar in verbinding voelen. Wel schattig die combinatie.