Mijn kat vindt het ook wel lekker. gekookte worteltjes, aardappelen met beetje jus....broccoli bloemkool, soepgroente, heel veel lust mijn kat wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ja die zijn er (de mijne) net als veel meer wat ze normaal niet eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor, die zijn er genoeg. Net als honden die wel fruit lusten of vogels die graag frikadel eten.
Dieren hebben een duidelijke voorkeur meestal, zo eet die van mij echt geen stukje banaan maar die van mijn schoonouders is er dol op.
Je hebt dus katten die graag groente lusten en katten die het helemaal niet lusten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben 3 katten, 1 ervan is gek op groente en fruit. Appels, peren en worteltjes zijn favoriet, maar sla of broccoli vind hij ook heerlijk. De andere 2 katten willen alleen vlees of vis hebben.
13 jaar geleden
Ja hoor, maar de meesten eten liever vlees en/of vis.
Maar mijn katten zijn dol op bijvoorbeeld olijven, augurken, zuurkool, bieslook. Toch niet echt gewoon katteneten, denk je dan.
Gewoon je kat goed voer geven, niet met de pot laten mee-eten. Ontdek je iets 'geks' wat de kat erg lekker vindt, dan altijd even bedenken of ie het veilig kan eten: mijn ene kat is dol op kaas, maar daar mag ze maar heel weinig van want dat is vet en zout. Net zoals die olijven: als ik een schaaltje zou laten staan, vreten ze het waarschijnlijk helemaal leeg, maar ook die zijn veel te zout voor katten, dus mogen ze een heel klein stukje en meer niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, onze katten vinden bijvoorbeeld sperziebonen lekker; kattengras daarentegen lusten ze niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier een van de katten komt af op de geur als ik wortels aan het snijden bent wat ze dan ook eet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker weten!
broccoli bijvoorbeeld of worteltjes.
katten zijn vreemde wezens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn ene kat vind een prakje aardappels met kroten en een klein beetje jus heerlijk. de andere drie lusten het ook niet, dus smaak verschillen. net als bij mensen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, ook een kat heeft een eigen voorkeur, juist een kat laat dat duidelijk weten! Onze kater komt altijd af op tomaten met Italiaanse kruidengeur. Pizza zou hij als hij de kans kreeg van je bord afhengelen. Kleine stukjes wortel zitten wel eens door zijn voer of spinazie. Samen met zalm vindt hij het heerlijk. Maar ook shoarma met rauwe andijvie erdoor heeft hij wel een gebietst van de aanrecht.
amc
13 jaar geleden
Ondanks dat katten groente misschien soms wel zullen eten, zijn katten toch echt carnivoren. Ze moeten vooral vlees en vis eten.