De anatomie van reuen en teven is zowat gelijk,op een ding na.
Reuen hebben een bot in de penis,dus ik zou zeggen dat een reu 1 bot meer heeft dan een teef
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ivana
13 jaar geleden
Precies. +1

Andere antwoorden (3)

Als je van kluiven houdt maakt het niet uit. Je hebt dan ook niet zo'n gevaarlijke kleine botjes als bij kip.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wel goed laten sudderen in een sausje van mandarijn en een spaanse peper! Zo laat het vlees beter los en krijg je een lekker jus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste,
Dit varieert enorm :) Een hond heeft tussen 319 en 321 botton in zijn lichaam. De lengte van de staart zorgt voor dit schommelende aantal. Alleen hier heb ik je nog geen antwoord mee gegeven op jouw werkelijke vraag, dit verteld ons alleen dat er verschil is tussen het aantal botten per ras.

Voor zover ik het kan vinden is er geen verschil tussen teef en reu.

Toegevoegd na 23 seconden:
botton is uiteraard botten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ivana
13 jaar geleden
We hebben het hier niet over gecoupeerde honden.
Net zoveel botten, maar vaak wel iets groter en zwaarder...reuen zijn immers vaak groter dan teefjes...