Waar koop ik een Axolotl?

Je ziet het niet vaak in Nederland, dus het is niet erg 'normaal'.
In de Dierenwinkel verkopen ze ze niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gezien het feit dat die dingen op de lijst van bedreigde diersoorten staan lijkt het me niet waarschijnlijk dat je er ergens één kunt kopen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Axolotl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat leuk dat je er ook een wil gaan kopen!
Wil je een roze/witte of een zwarte? (gewoon uit nieuwsgierigheid)
Je kan makkelijk een axolotl vinden op marktplaats. Ik had ze van de week al voor 7,50 gezien! Dat is gewoon bij mensen thuis die eitjes hadden :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij hebben die van ons bij een aquaria/vissen winkel gekocht.
wij hebben een witte/rood en bruin/zwart.
Op marktplaats kan je ze ook vinden.
Onthoud wel dat z beest ook verzorging nodig heeft.
Voldoende voeding en water in prima staat.