Op welke leeftijd is een beagle uit gegroeid?

En wat is het gemiddelde gewicht van een beagle(reu)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

meestal zo rond 1.5 a 2 jaar is hij wel helemaal uitgegroeid.

Toegevoegd na 2 minuten:
het eerste jaar groeit hij in de hoogte en de laaste 6 maanden nog wat in de breedte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

elke hond is rond het eerste jaar uitgegroeid

Toegevoegd na 1 minuut:
zijn gewicht zal rond de 10 kilo zijn

Toegevoegd na 5 minuten:
ja het gewicht hangt ook af van de bouw dus het kan wel een paar kilootjes schelen
10 kilo is een fijne slanke bouw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Honden groeien tot een jaar ongeveer. Daarna zijn ze uitgegroeid. Een volwassen beagle weegt ongeveer 15 kilogram.