Vroeger was er een merk kattenvoer dat er smakelijk uitzag, als kind ooit gegeten ;) hoe heet dat merk ook alweer, bestaat het nog ?

Het werd standaard gemengd met water o.i.d en er zat iets van graan ed in, gele stukjes etc etc stukje groen en brokjes achtig iets smakelijk rood achtig ;)

13 jaar geleden
1.7K
capthavoc
13 jaar geleden
ooow nou word ik gek
Ik kan me herinneren dat er veel graan in zat het was overwegend geel van kleur (door een maisachtig iets ??)
met water erbij zag het er toch smakelijk uit vandaar dat we het graag gaven en de kat was er dol op;) het zat in een doos niet in een zak volgens mij
Het moet zo rond de jaren 70 in de markt zijn geweest
nog voor felix ed.
opeens was het niet meer te krijgen of zo ?
we moesten vrij plotseling van merk overstappen. er zat geen specifieke vorm aan de brokjes eigenlijk meer korrels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je zeker dat het kattenvoer was? Voer met 'iets van graan' en gele en groene stukjes waarvan ik veronderstel dat het plantaardig was, is namelijk absoluut niet geschikt voor katten. Bij hondenvoer kun je wel dat soort ingrediënten hebben. Al kan het natuurlijk dat het daarom ineens niet meer te krijgen was...
capthavoc
13 jaar geleden
ik was inderdaad nog erg jong een jaar 0f 6 denk ik dus of het voor honden en/of katten was kan ik je niet echt zeggen
ik vond het zelf ook al vreemd dat er granen in zaten als je er nu achteraf over nadenkt.maar toch ik herinner het me heel goed behalve dan de naam op de doos die kan ik niet visualiseren.

Antwoorden (5)

enige kattenmerk van vroeger dat ik me herinner is 'Felix, oe dat smaakt !'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was het Chappi? Ik ken iemand wiens moeder dat ooit door de macaroni heeft gedaan.

Toegevoegd na 27 minuten:
Of was het Miauw?

Toegevoegd na 35 minuten:
Of Brekkies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het moet wel Felix Kattenbrood zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
zo oud ben ik nou ook weer niet ;)
Volgens mij was het van Gourmet. Een rood pak, en er zaten inderdaad granen en worteltjes in. Mijn kat vond het heerlijk. Toch ben ik er mee gestopt het te geven, de wortels werden altijd uitgekotst en ik had geen zin het op te blijven ruimen. Het is allang niet meer te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt als Bonzo maar dat is voor honden...?