bestaat er een hamsterrad met een teller

in de winkel,(ik heb er zelf een gemaakt)

Toegevoegd na 1 dag:
hier is de foto

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke vraag. Ik heb zelf niets met hamsters, maar zou je er ook een generator (dynamo) aan kunnen koppelen? Kan je een foto bij je vraag zetten van je knutsel en hamster?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk idee!

Het beste antwoord

Zover ik weet niet... en ik heb in verschillende dierenspeciaalzaken gewerkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het antwoord is , Nee, dat bestaat niet als product, maar je kan het wel heel gemakkelijk zelf maken!

Je moet dan een fiets'metertje' hebben die op de MM meet, en niet op KM. Een zendertje moet je plakken in het radje, en aan precies de andere kant een tegen gewicht om het rad in evenwicht te houden.