Welke middelen helpen tegen vlooien bij konijnen?

Ik ben verward over de informatie op het internet, veel dingen lijken giftig te zijn voor hun!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een veilig middel voor piepjonge kittens, maar ook voor egels en andere wilde dieren is Frontline spray. Alleen de spray dus!
Maar informeer voor de zekerheid even bij je dierenarts, dan weet je het 100% zeker.
Rieneke1
10 jaar geleden
Stronghold is een middel dat bij konijnen gegeven mag worden. Meestal wordt het gegeven als er sprake is van mijten. Zorg wel dat je het juiste gewicht weet van je konijnen, het wordt gedoseerd op gewicht.
Weet je zeker dat je konijnen vlooien hebben? Het kan wel hoor, maar meestal is er iets anders aan de hand.

Toegevoegd na 58 seconden:
Stronghold is verkrijgbaar bij dierenartsen.