Poes wegelopen, wat moet ik nu doen?

Onze hele tammen poes is 3 dagen geleden in de middag niet thuis gekomen terwijl ze normaal smorgen smiddags en savonds thuis komt we hebben de buurt rond gevraagd we hebben poster uitgedeeld en opgehangen we gaan iedere morgen en middag rond kijken of we haar vinden 3 weken geleden is haar zus aangereden maar we hadden haar meteen gevonden toen we gingen zoeken ik weet niet wat ik nu moet doen

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1K
Rieneke1
2 jaar geleden
Kloppen haar chipgegevens nog?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ja haar chip gegevens kloppen nog
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Meestal komen ze wel thuis uiteindelijk motten ze tog en en drinken

Antwoorden (1)

Stichting Amivedi kan op allerlei manieren helpen bij vermissingen van huisdieren. Kijk op de website https://www.amivedi.nl/. Ook op deze website https://nl.wikipedia.org/wiki/Amivedi kan je informatie vinden over de stichting.

Informeer ook bij de plaatselijke dierenasielen en bij dierenartsen of de dierenambulance of men daar iets weet over jouw vermiste poes.
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ja hadden we ook al gedaan ik begin me zorgen te
maken dat ik niks te horen krijg
Antoni
2 jaar geleden
@Robinragetlie, als de poes nog steeds niet gevonden is, zal je de zoekacties en het zoekgebied moeten (blijven) uitbreiden. Ik hoop dat je de poes snel weer terugvindt, of intussen (-we zijn nu, op 3 november 2021, drie dagen verder sinds je de vraag stelde-) al weer hebt gevonden!