als ik een progamma download komt het bestandje normaalgesproken in de map downloads alleen nu geeft de computer aan dat ik de juiste machtiging mis.

wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
gaat het dan om de map waarin je het wilt hebben
of kun je het bestand zelf niet downloaden ?
ook niet in ander map ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen in de specifieke map, dat ik juist zo apart..

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heeft jouw computer niet de juiste software om het bestand te openen.
Zoek uit, of laat uitzoeken als je het zelf niet voor elkaar krijgt, welk programma je nodig hebt om het bestand wel te kunnen openen.
Download dit programma, mits je computer het aankan, en het probleem is opgelost ;)

Het kan ook zo zijn dat er bepaalde auteursrechten op het bestand staan, waardoor jij niet gemachtigd bent het bestand te openen. In dat geval zou je de auteur kunnen mailen en vragen om toestemming. Wanneer je de afzender niet kent, zal ook dat wat moeilijker gaan.

Wellicht kan je dan hetzelfde programma nogmaals downloaden, alleen dan van een andere auteur!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb op internet de vraag gezocht toen ik voor het eerst met Vista werkte, ik werd gek dat ik niks mocht. Dus toen gegoogled en gedaan wat er stond, nu kan ik alles weer, dus ook programma's starten en mappen veranderen enz. zie link voor instructies. Ik hoop tenminste dat je dit bedoeld.