hoi volgens mij moet je de F 11 knop dan gebruiken
hopelijk is dit antwoord voldoende
Bronnen:
13 jaar geleden
Als je op de snelkoppeling met je rechter muisknop klikt, vervolgens op eigenschappen, kan je aangeven bij 'uitvoeren' hoe groot je venster moet zijn. Als je dat op maximaal zet krijg je een volledig venster.
Als je meerdere programma's in volledig venster wilt krijgen kan je ook autosizer instaleren via aangegeven link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik me goed herinner... maximaliseer je scherm, en klik op het kruisje terwijl je shift indrukt. dan opent het scherm voortaan gemaximaliseerd.

Toegevoegd na 3 minuten:
dat het scherm klein opent komt waarschijnlijk omdat je je laatste scherm sluit als het verkleind is. dit komt vaak voorbij pop-ups. die worden vaak niet gemaximaliseerd gestart, en als je die als laatste sluit, onthoud windows dat, zodat je de eerstvolgende keer als je een explorer-scherm opent ook weer start met die aangepaste grootte. door shift in te drukken als je het scherm sluit onthoud windows welke grootte het scherm heeft als je het sluit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via het gewone internet explore druk je op F11
maar als je google chrome gebruikt werkt dat weer niet!

ik wens je veel succes maat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor Internet Explorer is er een klein programmaatje dat alle vensters direct maximaliseert (maar niet op volledige scherm zet). IE maximizer: http://www.computeridee.nl/download/ie-maximizer. Probeer het maar eens!