Hoe kan dit ?

Iemand anders komt op mijn msn en heeft exact hetzelfde e-mail adres als ik heb. Neem aan dat dit een grapje is, maar hoe doe je dit ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
direct je wachtwoord wijzigen!!!!!

Het beste antwoord

volgens mij is je msn gehackt door iemand die jou wachtwoord weet of heeft gekraakt..
misschien weet je wel iemand die er iets vanaf weet of daarvoor in staat is succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Toeval!!

Toegevoegd na 42 seconden:
Of een foutje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Exact hetzelfde kan niet, tenzij je account gehacked is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt jezelf op msn toevoegen en daardoor zie je wellicht jezelf online staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is heel raar, maar ik heb ook een keer gehad dat twee mensen hetzelfde emailadres hadden. Zelfde naam en zelfde hotmail-adres. Eigenlijk kan dat niet, maar het gebeurde toch. Echt raadselachtig... Ze wisten het ook niet van elkaar....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan met je account op meerdere pc's tegelijk inloggen, dus ik zou je wachtwoord zsm wijzigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan in optie kiezen welke PC naam ingelogd is. misschien herken je de PC of computer naam wel.

succes anders hoor ik het wel