Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Facetime bellen met iPhone 4, wat kost dat? En met je Imac naar iPhone 4 bellen, is dit gratis of betaal je toch geld?

Ik heb een t-mobile abonnement. Activeren van Facetime kost 21 eurocent. Betaal ik ook voor wanneer ik deze functie aan en uit zet? Gebeld worden via een iMac naar iPhone met Facetime, zitten er kosten aan verbonden? En hoe kan het dat je via je iMac (met WIFI) kunt bellen naar een iPhone 4, kost dit geen bel minuten of geld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor het activeren van FaceTime op je iPhone 4 wordt er inderdaad €0.21 in rekening gebracht via een sms. Dit is geheel eenmalig nu kun je overal waar je beschiking hebt over een draadloosnetwerk Facetimen naar andere iPhone 4's of MacBook's. FaceTime is geheel gratis zolang je maar beschikt over een draadloos netwerk, FaceTime over 3G werkt niet. Als je je iPhone 4 hersteld, en je weer gebruik wilt maken van FaceTime dan moet je de FaceTime functie opnieuw activeren waarbij er weer eenmalig €0.21 in rekening wordt gebracht.

Factime tussen iPhone 4 en MacBook
Apple heeft onlangs een nieuwe functie gepubliceerd FaceTime tussen deze twee apparaten. Allereerst download je FaceTime voor je MacBook en loop je de installatie stappen door. Dan wordt er gevraagd om je Apple id in te vullen. Nadat je succesvol bent ingelogd staan er contactpersonen in het rechterkolom, staan er geen contactpersonen of wil je wijzigen dan doe je dit via het adressenboek hiebij voorzie je je contactpersoon van een emailadres en of mobiele nummer waarop hem of haar kunt bellen.

Zie link voor download FaceTime
Als je vragen hebt dan kun je gerust terecht via een PM.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn schoonzoon heeft dat ook en die zegt dat het gratis is, en dat je geen 21 cent meer hoeft te betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.recursie.nl/nl/home/1-applenieuws/5736-facetime-kosten-t-mobile-teruggedraaid
Je moet de iPhone zo instellen dat ie ook via WiFi werkt en dan kun je gratis bellen met FaceTime.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding