Op welke vraag wil jij graag antwoord wat niet op het internet te vinden is?

Er worden hier veel vragen gesteld die gemakkelijk te goochelen zijn.Vandaar deze vraag met al deze gvers met hun expertices zou je misschien toch een antwoord krijgen op je vraag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Wanneer zullen mensen meer vertrouwen in elkaar gaan krijgen, elkaar meer gaan respecteren?
Wanneer zal de voedingsbodem voldoende zijn om wereldvrede te krijgen?
Wat is daar dan allemaal voor nodig?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Een heleboel. Kijk maar in de vragen die ik gesteld heb. Een aantal zijn niet bevredigend beantwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ben ik? Wie ben ik?

Dat is dé spirituele vraag en mijn eerste vraag op GV en werd trouwens meteen gewist...

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik Ben, dat weet ik wel... Heel goed zelfs... MAAR WAT BEN IK, WIE BEN IK? dat weet ik niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt je hele leven de tijd om daar achter te komen XiniX .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Een verzameling atomen en andere deeltjes.
2. Hmm... De zoon van je moeder?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De woorden Wat en Wie zijn eigenlijk teveel en je vraag had eigenlijk moeten zijn "ben ik?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent Xinix, een allesomvattende persoonlijkheid, een persoon die wil prikkelen en geprikkeld worden. Een leerling en een meester. Een vriend en een vijand tegelijk. Kijk naar je ouders en je kinderen en je krijgt een beter beeld van jezelf.
Hoe wij onze zoon weer terugkrijgen uit een eerder huwelijk terwijl we er alles aangedaan hebben, rechtzaken, kinderbescherming. Moeders heeft hem bewust bij ons weggehouden en nu weet hij niet anders dat wij hem nooit hebben willen ophalen. Alles op papier, brieven, kaarten alles gedaan maar geen zoon. Hij is nu 21.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bestaat God, of niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoelang heb ik te leven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft de god de duivel geschapen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps! goeie vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut, de een kan niet zonder de ander
Hoe staan we er over een jaar voor ?
Er is veel gebeurd de laatste tijd.We hebben ons huis in de verkoop gezet en korte tijd later kreeg mijn man zijn ontslag door reorganisatie.Door schuld van de gasunie is ons huis inmiddels onverkoopbaar geworden en mijn man heeft het plan om voor zichzelf te beginnen.
Ons leven is op dit moment erg spannend en de toekomst onzeker.
Ik ben erg benieuwd hoe het er over een jaar voor ons uitziet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ik wens jullie alle goeds en blijf positief denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop dat 2010 voor jullie een top jaar mag worden +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank jullie wel.Het komt vast allemaal goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sterkte,en blijf positief,laat de moed niet zakken +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kop op, ik wens je alle goeds in 2010
Ha, die Taurus;

Dat zeg ik niet, want stel je voor dat het antwoord hier dan komt: dan is het opeens wel op internet te vinden en wordt mijn vraag misschien wel verwijderd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn meer de adviesvragen of de vragen die ik echt niet kan vinden met googelen, zoals de naam van een muziekstuk of film.
Ik vind het ook leuk om meningen van anderen te lezen en misschien kan ik er iets mee.
Verder natuurlijk de humor, want daar barst het van hier. haha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
bestaan geesten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op spirituele vragen, waar ik graag gedachten van anderen hierover wil horen.
Maar ook recepten, omdat je dan de ervaringen van GV-ers erbij krijgt , dat is voor mij waardevoller dan alleen maar een recept googelen.
En nu hoop ik antwoord te krijgen op een filmtitel die ik zoek, die ik zelf, ondanks googelen, niet heb kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind via internet geen antwoord op mijn vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/montserrat-heck-gebleven.6896

Toegevoegd na 1 minuut:
Waar is oud-Veronicapresentarice Montserrat van Heck gebleven?

Toegevoegd na 3 minuten:
En ook: waar vind ik mooie (gratis) foto's van Esmeralda Guichelaar (een van de deelnemers van het SBS-programma De Bus)?