Is www.proveiling.nl veilig?

Is het verantwoordelijk? Iemand ervaring?

Alvastbedankt ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Jaa alleen lees je goed in op de voorwaarden. Bijvoorbeeld een bod is definitief bindend (na controle scherm) en zoals alle veilingsites kunnen ze je geen garantie bieden dat je iets compleet koopt of dat sommige dingen niet werken. Ga daarom altijd kijken op de kijkdagen en weet wat je koopt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lijkt mij wel. Je kan de meeste zaken ook vooraf bekijken. Lees wel eerst even alles in onderstaande link, zodat je niet voor onaangename onverwachte verrassingen komt te staan. Er zijn wel meer van dat soort sites zoals bijv. www.bva-auctions.com .