Weet iemand een site zonder dat neppe en spam gedoe, waarbij je punten moet verdienen om spullen gratis te kopen?

Hoorde dat het bestond en ik wil dan wel een antwoord met iemand die dat dan ook echt gratis heeft gekregen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Euroclix. Je verdient punten door e-mails te lezen. Je hoeft ze trouwens niet eens te lezen, openen is genoeg. En als je genoeg punten hebt verzameld kun je deze inwisselen voor cadeaus of geld. Werkt prima.

Toegevoegd na 23 minuten:
Moneymiljonair is er ook zo één. Maar daar kun je je punten alleen inwisselen voor geld.
Ik doe ze allebei en het werkt echt goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik ga volledig mee met Anna1963. De genoemde 2 werken inderdaad heel goed, heb ik jarenlang ervaring mee. Wil er nog een aan toevoegen: Zinngeld, die werkt precies hetzelfde. Mijn ervaring is: als je alleen klikt en nergens op ingaat krijg je ook nooit telefoontjes, ongewenste post/emails (dus geen 'spam gedoe'). Je moet dan alleen wel meer geduld hebben, punten verzamelen gaat dan langzamer. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dat wilt zou je dat natuurlijk kunnen doen, eentje die je uitsluitend voor dat doel gebruikt.
Jullie vergeten iets. Gratis bestaat niet in die omgeving. In ruil worden er e-mail adressen opgeslagen (zie je in de voorwaarden die je tekent) en gaat men ook je verschillende pagina's na die je bezoekt (last visited page function of verwijspagina en zo) en worden er inderdaad dikwijls spyware of veiligheidsovertredingen gesignaleerd of toch minstens zaken die kantje boord zijn.

Dus, nee eigenlijk zijn er geen echte sites zonder neppe en spam gedoe, waar je gratis geld krijgt...

Werkt vooral goed bij mensen die geregeld hun PC eens mogen herformatteren of waar ik het dan tegen betaling moet doen (ergste is als dit een PC is waar papa zijn boekhouding op voert).

Nooit doen zonder zoiets als Security Essentials en als je die hebt, kun je hier eens je history posten van 'attacks'?

Dus, geloof niet in gratis. Zelfs in de ware liefde is gratis niet gezond en zijn er belangen aan beide zijden die veranderen in de loop van de tijden en persoonlijkheden.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Bij de sites die ik genoemd heb bij mijn antwoord heb ik hier nog nooit last van gehad.
Ik gebruik een apart email adres hiervoor, klik alleen op de mails, en vul niet de zogenaamde 'enquetes' in die ik van de reclamemails krijg.
Mijn pc word wekelijks gescand met virusscanner, Spybot Search & Destroy en Ad-Aware, en die vinden nooit iets. Ik snap dat je voorzichtig moet zijn, en niet klakkeloos overal je gegevens in moet vullen, maar de meeste sites vallen echt wel mee hoor. Het is inderdaad niet helemaal gratis, je krijgt geld voor reclames te kijken. Maar het is een leuk beetje geld erbij :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zegt het meteen zelf al: Spybot en Ad-Aware zijn zelf spyware die je gegevens aftappen. Ze verwijderen andere spyware officieel maar ze houden zelf alles bij en verkopen de gegevens voor vrij grof geld. Kijk maar eens naar je bestandsgroottes als je de software er gewoon op zet en er weer af werpt. Er blijft een heel stuk 'geheim' achter... Niet te naïef zijn aub. Je bent beter af met linux-tools uit universiteitsmiddens zoals Combofix dat enorm gehaat wordt door de echte spywareleveranciers als Ad-Aware en net daarom zul je bij het zoeken via google vele valse sites vinden van Combofix. "vallen echt wel mee", is dan ook in mijn ogen een relatief begrip. Ik heb zelfs twee oude PC's waar geen internet op zit en geen virusscanners en eentje met nog Windows for Workgroups 3.11 die opstart in welgeteld 2,4 seconden waarna ik meteen boekhoudingen kan ingeven. Daarvoor telt het kortste gedichtje uit Nederland: "U nu" Ben wel blij dat er mensen zijn als jullie die op die manier wat drinkgeld verdienen. Toen ik klein was, ging ik in Zeebrugge coca colaflesjes rapen voor het statiegeld. In se is er niet veel veranderd? Liefs, Jean Marc
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb mijn antwoord nog eens doorgelezen, maar ik heb nergens gezegd dat Spybot en Ad-Aware spyware programma's zijn.
Deze programma's bevallen mij goed. De enige manier om 100% veilig te zijn, is door je internetaansluiting door te knippen en je pc weg te gooien.
Ik neem mijn risico's wel.
Kimath
13 jaar geleden
Is Avira ook een slechte virusscanner dan?
Je hebt het daarna over een Linux-tool, maar ik heb Windows op mijn computer staan. Dan werkt dat toch niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Avira is zelfs nog beter dan die van Microsoft. Je krijgt kleine banners en als je goed kunt 'prutsen' in het register. kun je dat ook wegkrijgen. Zij worden ook betaald met google-ads via het gratis abonnement. Dus ook dat is niet gratis. Ik denk dat je persoonlijk reageert en we zo wat naast elkaar raken. Nog snel een kleine reactie dus want ik moet nog teveel elektronische vennootschapsaangiften (België) indienen met veiligheidscertificaten. Internet is hier een beetje zoals vrijen. Je kunt best veilig vrijen en dat doe je door je partners te beperken en ze goed te leren kennen. De goede sites kun je ook via Norton checken. Als je naar .NL en .BE sites surft, loop je ook weinig risico. Als je naar een van mijn sites www.logocom.be surft en je geeft toegang (ik doe niets fout, niet bang zijn als je de melding krijgt dat ik iets met je klembord doe), zul je zien dat ik de veiligheid net activeer en zo zie of je PC goed ok is. Daarna kun je bij CTRL-V normaal alleen nog maar een spatie krijgen. Ook als je rechter muisknop duwt en zo, zul je zien dat er wat encryptie op die site zit en wat dingen die verontrustend zijn voor mensen die zonder argwaan zomaar rondsurfen. Maar ik heb zeer weinig problemen met al mijn klanten, behalve met de kinderen die op hun niveau denken alles te weten (ik neem ze dat niet kwalijk, ik was en ben soms ook nog zo) en de boel snel om zeep helpen omdat ze de opmerkingen niet lezen die komen of op linken in mails klikken die niet juist zijn (bijv. valse mails van facebook.com maar er staat in de link totaal iets anders). Linux-tools draaien wel soms onder Windows in andere versies, en soms booten wij onder Linux om de paswoorden te kraken in een PC waar iemand dat vergeten is of om een veiligheidscheckup te doen. Password.ZIP is ook een linux tool waarmee je de oude ge-sterde paswoorden zomaar leest... Groetjes en proficiat omdat je zo snel bijleert. Van mij gaat dat soms als wat trager, maar ik blijf mijn best doen.
Maak een apart emailadres aan voor zulke sites, zo is het makkelijk te onderscheiden van je normale mails.

Zelf heb ik erg goeie ervaringen met MoneyMiljonair en Zinngeld. Bij de eerste heb ik al 6 keer laten uitbetalen, bij de 2de al 3 keer.

Enquetes invullen verdiend ook goed, op een site als Opinionbar, Panel.IntomartGfK of Spaarbron. Hier verdien je vaak bedragen als 1-2 euro per ingevulde enquete. En van deze sites krijg je geen reclame!

Toegevoegd na 4 minuten:
Hier zijn de sites waar ik ingeschreven sta en goeie ervaringen mee heb.

http://www.geldrace.nl/
http://www.goudmails.nl/
https://www.moneymiljonair.nl/
https://www.opinionbar.com/
https://panel.intomartgfk.nl/
http://panelwizard.com/
http://www.spaarbron.nl/
http://www.surfrace.nl/
http://nl.toluna.com/
http://www.winmails.nl/
http://www.zinngeld.nl/
Kimath
13 jaar geleden
tnsnipo.nl ze vragen je een paar keer per maand een enquete in te vullen,
neemt 10 minuutjes in beslag en dan kan je kiezen of je een cadeaubon wilt of het geld wilt doneren aan goede doelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
en het metro pannel