Je start de pc op, maar je komt met geen mogelijkheid op internet, hoe radeloos ben je dan?

Ga je er alles aan doen om erop te kunnen en wél zo snel mogelijk, zoals provider bellen, kabels checken etc. , of denk je heel relaxed erover?

Toegevoegd na 9 minuten:
N.a.v. reactie; zoals je kan zien heb ik geen probleem ;)
maar ik vraag me af in welke bochten we ons wringen om erop te kunnen blijven.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Radeloos??? Wanhopig! Ik en geen internet.. dan voel ik me geamputeerd... :-)
Gebruik het de hele dag voor mijn werk en daarnaast is een groot deel van mijn dagelijkse beslommeringen ook ingericht op het gebruik van internet... telebankieren, reizen boeken, boeken kopen/verkopen, recepten zoeken, kleding en kadootjes bestellen, van producten die ik nieuw wil aanschaffen de reviews bekijken, voor de ontspanning een spelletje of GV, tv gids online, gemiste programma's bekijken, mijn mail haal ik overal waar ik ben op, marktplaats, zelf rommelmarkten en beurzen boeken, evenementen opzoeken, familiedag organiseren, ontbijt op bed bestellen, kaarten versturen, muziek downloaden.... Pff, ik doe zo'n beetje alles via internet geloof ik...
Dus ja als dat uitvalt.. Paniek, paniek, paniek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tenk joe!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk uitgelegd.

Andere antwoorden (7)

Radeloos? Welnee. Maar net zoals ik een nieuwe lamp indraai als er één stukgaat, los ik het op als ik niet op internet kan. Daar komen geen bochten aan te pas. Ik hoef er niet eens voor op een keukentrapje te klimmen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Radeloos ? Mwah......effe wat anders leuks te doen zoeken en wachten tot de baas thuis is. Tenminste, als het geen simpele kwestie is van het modem resetten of de hub inschakelen (die staat 's nachts meestal uit), want dat kan ik zelf en is regelmatig de oorzaak van het probleem.
Maar omdat ik uit ervaring weet dat mijn man zo ongeveer alle internet- en computerproblemen in no time weet op te lossen (inclusief in koffie verzopen laptops), blijf ik er redelijk Siberisch onder. In noodgevallen heb ik mijn mail wel eens gecheckt in het buurthuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik schiet net nog niet in de stress,maar............
in mijn huis staan meer computers en die ga ik een voor een af ( t zou toch aan mijn laptop kunnen liggen?)
als dat niet het geval is spring ik in mijn auto en ga bij iemand met een oneveiligd netwerk voor de deur internetten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha +1
ik schiet geheid in de stress, want ik ben wat pc's betreft een onnozele hals...stekker er uit en er weer in, en dan ben ik door m'n mogelijkheden heen.
ik start m'n pc rond 6.30 op, dus nog niemand te bereiken.
in zo'n geval zit ik me ernstig te verbijten tot ik een vriend kan bereiken die de boel hopelijk weer werkend krijgt.
brrrrrr ik moet er niet aan denken!
14 jaar geleden
Met providers als UPC en @home ben ik wel wat gewend in het internet tijdperk. Want als zij geen oplossing kunnen bieden word je gezegd dat je maar een nieuwe computer moet kopen...

Met Planet en KPN nog nooit problemen gehad...

Maar als het onverhoopt zo zou zijn dat als ik de computer heb opgestart en er is geen internetverbinding dan probeer ik het later nog wel eens als de computer opnieuw is opgestart. Want in 9 van de 10 keer ligt het aan de opstart procedure als er geen internetverbinding is. En als ik dan nog geen internet heb ga ik eens met de KPN bellen met de vraag, of er een storing is...

Maar er is meer in het leven dan het internet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het alleen om internet gaat, kan ik wel een poosje zonder. Maar ik heb alles in één (tv, internet en telefoon) en laatst was er bij Ziggo een flinke storing waarbij alles plat lag de gehele dag en avond.
Dan kun je niet op internet kijken hoe het zit met de storing, ook niet op teletekst van Ziggo en ook niet bellen.
En dat is dus wel balen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik heb sinds eigenlijk pas een jaar fatsoenlijk 24/7 internet. Daarvoor heb ik denk ik dat ik van de 6 jaar kabel internet ik er vier jaar van had dat je halve tijd geen internet had. En pas na drie jaar verbeterde het omdat toen pas UPC doorhad dat de fout bij hun lag en niet bij ons. Daarna hebben we 1 jaar dus goed internet gehad. En nu heb ik sinds een paar maanden glasvezel van onsbrabantnet dus geen problemen meer.

Ik moet zeggen goed internet went wel snel, vroeger dacht je oh internet doet het toch niet. Maar dat had ik toch niet verwacht. En nu denk je nee internet doet het 10 sec. niet één keer in het half jaar en dat denk je wat erg.

Wat een ramp :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, die UPC...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is dus één tip als iemand nog UPC stap dan snel over of laat het probleem oplossen anders ben je bij UPC zo een paar jaar verder zonder internet zoals ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Wimpie100 , stond er een vergoeding tegenover?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee eerder bedankt dat u ons gebeld hebt. Nou daar heb je veel aan als al tientallen keren gebeld hebt. En dan hebben ze daarna pas na een paar monteurs pas in orde en uiteraard geen verontschuldiging. Nee voor mij is het een wonder dat UPC nog bestaat.