ik heb pas een nieuwe printer (brotherdcp-j140w) alles was goed maar sinds een paar dagen zet hij alles in de wachtrij, hoe los ik dit op?

waarschijnlijk is er iets met de instelling verandert maar ik heb niets (bewust) gedaan.wie weet de oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Amadea
11 jaar geleden
Klik op het plaatje van de printer, rechtsonder in je werkbalk. Dan kan je daar nalezen wat de meldingen zijn!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alleen in de wachtrij geplaatst en als ik die dan aan klik geeft hij geen status aan???
Amadea
11 jaar geleden
Dat doet vermoeden dat de printer offline staat. Maar als ie wel online is, is misschien wat met het papier aan de hand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is een draadloze printer en via de laptop kan ik nog wel printen maar niet via de vaste pc. Er staat idd offline (op de PC maar als ik hem op online zet en dan probeer te printen geeft hij foutmelding aan??!

Het beste antwoord

Verwijder de printer uit het configuratiescherm ( Start>Apparaten en printers) en installeer hem daarna opnieuw.

Dit probleem ontstaat meestal na een windows update. Door de printer eerst te de-installeren en daarna weer opnieuw te installeren is het wachtrij probleem opgelost en print de printer weer gewoon.

Als je de printer weer opnieuw geïnstalleerd hebt moet je daarna even naar de site van Brother gaan en bij support de nieuwste drivers voor je printer even downloaden en installeren.
Dan is het probleem definitief opgelost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alle jobs annulleren, ff printer uit en aan, groote kans dat het weer werkt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry ik ben een leek! Wat bedoel je met jobs?
alle opdrachten annuleren en aan en uit heb ik al wel geprobeerd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zijn idd de opdrachten