ik heb pas een nieuwe printer (brotherdcp-j140w) alles was goed maar sinds een paar dagen zet hij alles in de wachtrij, hoe los ik dit op?

waarschijnlijk is er iets met de instelling verandert maar ik heb niets (bewust) gedaan.wie weet de oplossing?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Verwijder de printer uit het configuratiescherm ( Start>Apparaten en printers) en installeer hem daarna opnieuw. Dit probleem ontstaat meestal na een windows update. Door de printer eerst te de-installeren en daarna weer opnieuw te installeren is het wachtrij probleem opgelost en print de printer weer gewoon. Als je de printer weer opnieuw geïnstalleerd hebt moet je daarna even naar de site van Brother gaan en bij support de nieuwste drivers voor je printer even downloaden en installeren. Dan is het probleem definitief opgelost.

Alle jobs annulleren, ff printer uit en aan, groote kans dat het weer werkt!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100