Waarom verschijnt hetgene ik via mijn toetsenbord intik , pas zoveel later op bijv. deze site

Wanneer ik aan het intikken ben staan de helft van de letters niet op mijn scherm...die verschijnen soms seconden nadien ...vervelend
Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?
laptop :Acer aspire Wireless D-link

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan zo zijn dat je de spellingscontrole an hebt staan. het script hiervoor leest je text terwijl je aan het tikken bent, en dit kan wat vertraging opleveren. Onder instellingen kan je besluiten dit niet te willen. Toegevoegd na 31 minuten: Daarnaast kan het zo zijn dat je processor altijd erg dru kis, bv met grafische berekeningen ed. Dan moet er -zeker als je niet aan het typen bent- eerst 'ruimte' bij de processor vrij wqorden gemaakt voor het nieuwe process wat je aanvraagt. Zodra je die ruimte op de processor hebt is het probleem opgelost, tot je weer even geen input geef.t

Waarschijnlijk heb je dan last van een lage Internet connectie, heb ik zelf ook wel eens last van

ja daar had ik straks ook last van.. ik sluit de computer meestal af en zet opnieuw aan.. dan is het weer weg.. het zou idd te maken kunnen hebben met de Wireless want die heb ik ook.

Is je computer in het algemeen traag? Dit kan ook te wijten zijn aan een te trage processor/ram-geheugen en/of een virus/trojan dat op u pc aanwezig is.

meestal komt dat door programma,s die op de achtergrond draaien en die dus ook geheugen ruimte innemen Het kan inderdad zoiets als een virus scanner zijn of iets dergelijks Als je laptop op te weinig geheugen heeft en je draait vista of zoiets dan wil dat zeker wel gebeuren zonder dat er nou speciaal iets defect is of zo je hebt gewoon te weinig geheugen of te veel programma,s die op de achter grond draaien

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100