Is er een programma voor windows 7 om android apps af te spelen?

Ik wil graag android apps op mijn windows 7 pc afspelen.
Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.2K

Antwoorden (4)

Je kunt het doen met BlueStacks. Niet alle apps worden ondersteund, en het loopt niet altijd even soepel, maar het wordt steeds beter.
bamibal
11 jaar geleden
Verder heb je ook nog 'YouWave' niet gratis maar kun je wel een gedurende 7 dagen gratis uit proberen.

http://youwave.com/

Cashher
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel (android) apps zijn ook beschikbaar in google chrome (bron1).

Daarnaast kun je op de meeste laptops een nogal experimentele versie van android draaien (bron2).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruikte zelf voorheen youwave. en erna bluestack geprobeerd. maar de apps waar je de sensors enzo van nodig hebt of wat op je mobiele nummer gaat kan je dan niet afspelen. en dat zijn er veel. heb de moed maar opgegeven en een tablet aangeschaft.