Wat betekent X gebruikers bij Ares?

Ik zit net op Ares, als ik dan een liedje download en bij Transfers kijk staat er bijvoorbeeld 2 gebruikers, 6 gebruikers, enz
wat betekent dat precies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ares is een p2p (peer to peer) programma, dit betekent dat gebruikers onderling met elkaar bestanden uitwisselen. Dit kan het uploaden zijn en het downloaden. Het aantal gebruikers dat vermeldt staat heeft hier betrekking op. Hoe meer gebruikers er zijn, hoe meer mensen dit bestand op dit moment uploaden en/of downloaden.