Problemen met inloggen windows live, hoe los ik dit weer op?

Ja het ligt als volgt:

Voor school hebben we allemaal een emailadres ontvangen met een ww. Dit wachtwoord heb ik zelf veranderd, en nu ben ik het vergeten. IK heb geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen waarna ik dit als mail kreeg toen het niet lukte:
1. Klik hier voor de Live ID wachtwoordherstel pagina.

2. Selecteer een optie en klik “Stel het wachtwoord opnieuw in”.

3. Voer je Windows Live ID in, voer vervolgens de beveiliging tekens in, tenslotte klik je op “Volgende”.

4. Op de volgende pagina selecteer je “Link e-mailen om het wachtwoord opnieuw in te stellen”, en klik dan “Volgende”.

5. Een herstel link wordt nu verzonden naar je e-mailadres.

Tot en met stap 3 gaat het goed, maar stap 4, die keuze is er niet. Ik kan alleen kiezen uit een geheime vraag(die ik nooit heb opgegeven) en extra hulp en dan krijg ik deze mail weer.

Ik hoop of iemand nog iets weet wat misschien kan helpen.
Ik weet ook niet hoe ik windows live kan mailen ofzoiets.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er kan geen Live adres aangemaakt worden zonder te voldoen aan de veiligheidseisen. Deze eisen bestaan uit een alternatief e-mail adres en/of een beveiligingsvraag.

Wanneer je dit niet zelf gedaan hebt, zul je contact op moeten nemen met de gene die het account aangemaakt heeft. In jou geval is dat waarschijnlijk de school. De school heeft toegang tot deze gegevens en kunnen je dan ook helpen met het herstellen van je live account.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij stap 4 loopt het fout omdat de e-mail naar een ander mailadres wordt gestuurd, dat je eerder hebt opgegeven.
Jij hebt dat blijkbaar niet gedaan.
Je zal de optie: klantondersteuning moet en kiezen.
Daar kan je alsnog een ander mailadres opgeven en dan gaat het goed komen.