Wie kan een senior op een simpele manier uitleggen,hoe ik de berichten in 1 keer kan verwijderen op mijn Nokia E 71?

Graag stap voor stap

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Zet het toestel aan. Selecteer
> Menu, kies
> Communicatie en vervolgens
> Berichten.

- Map inbox: berichten die via Bluetooth- of infraroodverbindingen zijn ontvangen, staan opgeslagen in de map Inbox.
- Map mailbox: e-mailberichten zijn opgeslagen in Mailbox.
- Map ontwerpen: berichten die u hebt opgesteld kunnen zijn opgeslagen in de map Ontwerpen.
- Map outbox: berichten die nog moeten worden verzonden zijn opgeslagen in de map Outbox.
- Map verzonden: berichten die al zijn verzonden (met uitzondering van Bluetooth- en infraroodberichten) staan opgeslagen in de map Verzonden.

In één keer alle berichten verwijderen kan niet, het gaat per map.

Als u e-mailberichten alleen van het apparaat wilt verwijderen en het origineel op de server wilt laten staan, dan selecteert u
> Opties
> Verwijderen
> Telefoon (kopie behouden).

Als u e-mailberichten zowel van het apparaat als van de externe server wilt verwijderen, selecteert u
> Opties
> Verwijderen
> Telefoon en server.
Amadea