Waar kan ik een Remote Desktop programma voor android phone halen zonder met creditcard te hoeven betalen?

voor mijn samsung s galaxy i9000 wil ik dit programma aanschaffen: http://xtralogic.com/rdpclient.shtml
het programma is beschikbaar via de android market, maar ik moet (via Google Cashout) met een creditcard betalen. Ook op andere sites zelf moet ik met een creditcard betalen.
Wie weet er een plek waar ik dit programma, of een soortgelijk programma, kan afrekenen zonder creditcard. (bijvoorbeeld ideal, paypal, moneybookers, etc.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Volgens mij kun je op het onderstaande adres het apk-bestand van dit programma als torrent downloaden.

Zelf heb ik een iPhone, dus van Android heb ik verder nog weinig kaas gegeten.

Ik heb net dit torrent gedownload en kreeg een com.xtralogic.android.rdpclient.v1.12.0.apk bestand. Ik weet niet of je daar voldoende aan hebt.

Overigens wil ik nooit het illegaal gebruik van software stimuleren. Ik wil slechts aangeven dat dit voor jou misschien een andere mogelijkheid is. Maar misschien is het inderdaad handig om eerst even contact op te nemen met de makers en uit te leggen dat creditcards in sommige landen minder gemeengoed zijn. Wie weet kan men dan een alternatief bieden.

Overigens heb ik eerder wel een RDP-client op de iPhone geinstalleerd gehad. Ik vond het scherm daar echter te klein voor. Ik had het gevoel dat ik maar bleef scrollen.
Dan denk ik dat de iPad daar wat meer geschikt voor is (of in jouw geval een tablet met de Android-software erop). Maar misschien gaat de RDP-client die jij op het oog hebt daar beter mee om.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zo te zien is het niet mogelijk.
Stuur een mailtje naar de makers van Remote Desktop met de vraag of je het geld met paypal kan overmaken en ze de apk naar je toezenden.

alternatief is dat je op nieuwsgroepen ga kijken of hij niet gratis beschikbaar is.