Kun je op youtube ook een song 2x achterelkaar zetten in een of andere constructie zodat de song 2x achter elkaar wordt afgespeeld ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Het beste antwoord

Je kunt een afspeellijst maken die je meerdere keren laat afspelen, je kunt ook hetzelfde liedje maar in twee verschillende filmpjes in een afspeellijst zetten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt ook gewoon op het knopje 'opnieuw afspelen' drukken, de gedraaide pijltjes links onderin het videoschermpje

Toegevoegd na 5 minuten:
Je zet trouwens een video in een afspeellijst door te klikken op 'toevoegen aan afspeellijst' onder de video
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet wat je bedoelt met 'in een of andere constructie', maar ik hoop dat je zo iets bedoelt:
Wanneer je een nummer steeds wil herhalen, zet je tussen 'www.youtube' en '.com/watch?v=UyTazPPWIKk&ob=av2e' het woordje 'repeat', zodat de link wordt: www.youtuberepeat.com/watch?v=UyTazPPWIKk&ob=av2e . Nu zal het filmpje zich steeds herhalen nadat deze is afgelopen.