Aan welk mailadres kan in Norton een mail sturen met een probleem?

Ik zou namelijk graag een mail sturen naar Norton om te vragen hoe een probleem opgelost kan worden. Via de site vondt ik wel de chatfunctie maar daar vroegen ze erg veel gegevens van je. Weet iemand misschien het mailadres van de klantenservice?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.6K

Het beste antwoord

Ik heb geen idee of Norton een e-mail heeft voor problemen. Als je niet wilt chatten, misschien is bellen dan een betere oplossing.

" Telefonische ondersteuning is beschikbaar 9.00 tot 20.00, maandag - vrijdag

Let u er alstublieft op dat dit een Amsterdams of Brussels telefoonnummer is (afhankelijk vanuit welk land u belt) en dat de relevante belkosten van toepassing zijn. "
[Zie bron]

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Norton/Symantec
www.symantec.com/globalsupport

Toegevoegd na 1 uur:
https://www-secure.symantec.com/norton/support/contact/email/email_form.jsp?pvid=nghost_14

Via deze link krijg je een formulier om een MAIL te sturen via je browser.