Gaat battlefield 2 werken op high met deze instellingen?

AMD phenom II X4 40 processor 3.00Ghz
Geheugen 2.00gb (1.75 beschikbaar)
Windows 7 64 bits
NVIDIA GeForce 7025/nForce 630a

Het spel is oud, maar de video kaart ook, maar via canyourunit.com zegt ie dat ie het doet zelfs met recomended.

Ps: zo ja, moet ik nog wat instellen? Omdat de game gebasseerd op windows xp (32 bits) is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, demo gedownload maar hij draait op high maar wel met 15 fps, iemand tips?
Ligt dit aan de video kaart?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar ligt het aan. Heb twee videokaarten bedacht, zou zelf voor nog betere gaan dan die maar dan ga je richting de 100 euro.

Antwoorden (3)

Ik denk dat je RAM wat aan de lage kant is. De processor lukt het waarschijnlijk ook wel. En recommended is middelmatig, voor high heb je nog betere dingen nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar het is al een oud spel, dan zou dat toch kunnen moeten?
Dat is moeilijk te zeggen, kan zijn dat hij wel laad met alles op high maar daarna onspeelbaar blijkt. Als je alles persé op high wil spelen zou ik even een echte videokaart in je systeem stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke video kaart is goed?
Is asus- nvidia geforce GT210 512 ram goed?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee niet bepaald. Misschien niet eens veel beter dan de ingebouwde. http://tweakers.net/pricewatch/276538/palit-geforce-gt240-green.html http://tweakers.net/pricewatch/281725/sapphire-hd-6670-512mb-gddr5.html
Nee dat lukt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Want?