Is het erg als je een gebruikte hdd gebruikt in een nieuwe pc build?

De gebruikte hdd is nog niet zo vaak gebruikt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

De HDD is los te koppelen vanuit je oude systeem en kan dan weer in de nieuwe kast geplaatst worden. Het zijn altijd twee aansluitingen voor HDD / SDD. Elektriciteit en Data transfer, zolang je deze kabels goed aansluit moet het geen probleem zijn. Vaak hebben computer kasten ruimte voor extra HDD's, je hebt dan gewoon al je data nog.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kort maar krachtig, nee!

Toegevoegd na 2 uur:
Moet dit nog even toelichten? Nee, het maakt niets uit want een HD is een HD. Voordeel is dat je ook nog eventuele data niet over hoeft te zetten. Succes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Volgens de richtlijnen van deze website http://www.goeievraag.nl/pagina/richtlijnen/ is dit antwoord niet toegestaan: "Richtlijnen voor antwoorden geven (...)
• Antwoorden moeten altijd een uitleg bevatten. Alleen ‘Ja’, ‘Nee’, een verwijzing of link geven is niet toegestaan." Zie http://www.goeievraag.nl/pagina/richtlijnen/ onderaan. Je zal je antwoord dus moeten uitbreiden.
Nee het kan geen kwaad wel even opletten of je oude hdd SATA of IDE aansluiting heeft. Heel aantal nieuwe moederborden ondersteunen geen IDE suc6