Van games met special effects (licht en kleuren) kan men epileptische aanvallen krijgen.

(staat ook op de verpakking)

Maar dat is geen gekte.
Wel is de straling van een computer anders dan die van een tv.

Dus neem van tijd tot tijd even rust en speel niet te lang achterelkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gek zal je niet worden maar je rationeel denken kan hierdoor wel beinvloed worden. Hetgeen zich op de lange duur zou kunnen ontwikkelen als 'afwijkend' gedrag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is gek en wat is lang?
Ik word al zenuwachtig als ik zo'n spel probeer op te starten, maar dat zal waarschijnlijk aan mijn interesse liggen. Ik denk wel, dat als je lang gespeeld hebt, dus in de virtuele wereld vertoefd hebt, dat je na zo'n spel wel even moe acclimatiseren, dus weer terug keren in de realiteit.

Toegevoegd na 37 seconden:
moe is moet.
jc54