Is het mogelijk om software te installeren op internet, bijv. op cloud?

Vroeg ik mij af. Dan zou je nl. een programma thuis en bijv. op je werk kunnen gebruiken zonder het op twee plekken te hoeven installeren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Je kan programma's op Google Drive plaatsen. Als je dan Google Drive installeerd op je computer/werk computer, kan je de programma's starten. http://google.com/drive
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
ik denk dat de vraagsteller zoiets als office bedoeld
niet dat je setup bestanden op je drive kan zetten
windows live werk als met een soort gratis office versie
ook gmail kan bestanden al in een simpele tekstverwerken verwerken plaatjes excel etc
maar dat zal waarschijnlijk niet met alle software kunnen
maar het is zeker in de maak
simpel omdat dat uiteindelijk geld oplevert en je echt geen mogelijkheid meer krijgt illegaal te werken
eerlijk gezegd blijft ik liever autonoom
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel gewoon programma's kunnen installeren zodat ik die op meerdere plekken kan gebruiken. Bijvoorbeeld: kan ik photoshop (is misschien wel een heel groot programma, maar het gaat om het idee) installeren op internet?

Andere antwoorden (2)

Google en ook Microsoft zijn wel met zoiets bezig.

Je betaald dan een maandelijks abonnement en kunt je programma's en data dan in de cloud gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat bestaat al, dat is de cloud!
En idd, je kan met een abonnement, van af meerdere plekken werken.