is er een pop cap in starcraft II

is er een limiet aan het aantal units dat je mag hebben in starcraft 2? zo ja, hoe zit dit in elkaar? is het te verhogen of zit je er aan vast?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb net de Zeratul missies altijd een limiet gehad van 200 units (dat zijn dus niet 200 units maar 200 unit spaces, sommige units nemen 6 unit spaces in beslag.

Volgens mij kan je met custom games meer halen (door de extensies op de buildings).