Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

laptop en nu?

ik wou een laptop gaan halen rond de 600 euro, met een ook een nummer toetsenbord aan de zijkant, en 1 met webcam en goed beeldkwaliteit zonder windows vista welke zou goed zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
766
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat deze info een beetje te mager is om daar een antwoord op te geven, wat wil je met de laptop gaan doen? zware applicaties op draaien? gamen? alleen een beetje internetten? zijnallemaal dingen die belangrijk zijn bij het bepalen van je keuze.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Kijk bij dailymania.nl, daar heb je toevallig nu nog de ideale laptop staan voor jou.. met rechts een nummer toetsenbord!!!

let wel. deze aanbieding is tot morgen 12:00 geldig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,

Een computer moet je zelf uitzoeken. waarom? omdat je dan niemand de schuld kan geven dat je een rot ding heb gekocht voor een grote prijs.

mijn advies is, pak een blaadje en schrijf deze 2 dingen op
-Je maximum uitgave
-wat ga je ermee doen en wat moet hij aan kunnen?
loop vervolgens met dit blaadje naar een erkende computerwinkel (dus geen naamloze winkel met wat computertjes) want

(eventueel speciale dingen er bij schrijven als 3, 4, etc. punten bijv. ingebouwde webcam, zoveel Inch lcd scherm enz.)

als je mij vraag wat mijn favoriete merken zijn

Acer (Goede kwaliteit, goede service en garantie dekking, bij problemen kan vrijwel elke Ict'er je pc repareren)

Asus (zelfde reden als Acer)

HP (Goede service, Klantvriendelijke technologie maar niet mijn favoriet met prestaties.)

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hieronder ziet u een paar links, zo te horen weet u al van computers, als u nog vragen hebt stel ze gerust.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding