Is het slim om een blackberry te nemen?

iedereen heeft er 1 en ik wil er ook 1.
maar mijn moeder vind het niet zo'n goed idee.
ik wil smsen en bellen en internetten.
ik mag maar van 100,- een mobiel kopen.
maar die zijn 200,- ongeveer?
wat is het verstandigst? met uitleg plz.

Weet jij het antwoord?

/2500

De Blackberry die iedereen heeft kost meer dan 400 euro. Het meest verstandige is om een goedkope telefoon te nemen. Dat internet is geen must, uiteindelijk verveelt het alleen maar. Da's toch geen 400 euro waard of een duur abonnement? Als ik jou was zou ik gewoon een leuke Sony Ericsson, Nokia of Samsung nemen en vooral naar je moeder luisteren.

Ik heb een blackberry abbonement waar ik: ONBEPERKT Kan smsen bellen en internetten voor 20 euro per maand. Maar dan zit ik er geen gebruikelijke 2 jaar aan vast maar 3 Vind ik niet erg. Maar vraag me niet hoe het kan, kreeg Het van mama :P Het ligt eraan wat jij van een telefoon verlangd. Als je bij een consumentenbond eens gaat kijken (Producten worden vergeleken daar) dan kan je kijken Welke telefoon het best past bij jouw behoeften. Ik vind mijn bb heel handig alleen niet zo scherpe foto's Als je binnen zit.. Buiten weer juist wel xd

ik heb er pas 1 gehad en het is wel handig maar neem geen vodafoon want dat kost je 35 cent per sms en als je t mobiel neemt heb je 1 gb in 6 maanden succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100