Is het slim om een blackberry te nemen?

iedereen heeft er 1 en ik wil er ook 1.
maar mijn moeder vind het niet zo'n goed idee.
ik wil smsen en bellen en internetten.
ik mag maar van 100,- een mobiel kopen.
maar die zijn 200,- ongeveer?
wat is het verstandigst? met uitleg plz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (11)

Als je wil internetten bellen en sms'en moet je een abonnement nemen. Die kosten meer dan 15 euro in de maand. Ik zou adviseren om nog even te wachten met er een kopen en goed met je moeder overleggen. Als ik de uitleg goed lees neem jij die telefoon omdat iedereen hem heeft? Als strak iedereen weer een andere heeft zou jij dan ook weer een andere nemen? Ik zou het goed met je moeder overleggen en er goed over na denken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Blackberry die iedereen heeft kost meer dan 400 euro.

Het meest verstandige is om een goedkope telefoon te nemen. Dat internet is geen must, uiteindelijk verveelt het alleen maar. Da's toch geen 400 euro waard of een duur abonnement? Als ik jou was zou ik gewoon een leuke Sony Ericsson, Nokia of Samsung nemen en vooral naar je moeder luisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het verstandigst is het een blackberry look a like te kopen, Samsung en LG maken die, ze zijn alleen een stuk goedkoper en je kunt er mee bellen, internetten en sms-en, en ook nog mp3's opzetten, radio luisteren, agenda bijhouden, en als wekker en rekenmachine gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je (best begrijpelijk) wil meedoen met je vrienden, moet je het ook goed doen. Dus koop dan een echte Blackberry (ikzelf vind het scherm te klein en zou voor iPhone of Samsung Galaxy kiezen).
De aanschafprijs is niet zo zeer het probleem, maar de abonnementskosten. En daar kan je heel wat op verdienen door goed marktonderzoek te doen (bijvoorbeeld op www.bellen.com).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blackberry is prima, prepaid kan ook best. Kost 200 euro, prepaid blackberry. En is zelfs tot als ik t niet verkeerd heb bij vodafone tot eind juni gratis bb internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blackberry's zijn over het algemeen goede telefoons, voor het internetgebruik zijn ze zeker heel goed!
Als jij denkt dat je een Blackberry echt nodig hebt, moet je het zeker doen.

Naar mijn weten zijn er geen Blackberry's van onder de €100,-
Hieronder zie je 2 Blackberry's van beide €199,99 bij de bronnen staan.
En wil je meer informatie over de Blackberry, dan moet je op de laatste link klikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2dehandsje en een sim-only abonnement of prepaid nemen. Dat is de enige manier hoe je aan een blackberry komt en onder de 100 euro blijft. Je zult echter soms wel wat cosmetische schade zien. Maar je kunt ook mazzel hebben als mensen goed voor hun toestel gezorgd hebben. Op marktplaats wordt er zat aangeboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de push technologie van RIM hoort de batterij naar verhouding lang mee te gaan.
Hoe er rekening mee dat al je info op een server in Canada staat waar de CIA naar believen in mag grasduinen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die CIA heb wel wat beters te doen dan in het dagelijkse leven van een gemiddelde tiener te pluizen.
Ik heb een blackberry abbonement waar ik: ONBEPERKT
Kan smsen bellen en internetten voor 20 euro per maand.
Maar dan zit ik er geen gebruikelijke 2 jaar aan vast maar 3
Vind ik niet erg. Maar vraag me niet hoe het kan, kreeg
Het van mama :P

Het ligt eraan wat jij van een telefoon verlangd.
Als je bij een consumentenbond eens gaat kijken
(Producten worden vergeleken daar) dan kan je kijken
Welke telefoon het best past bij jouw behoeften.

Ik vind mijn bb heel handig alleen niet zo scherpe foto's
Als je binnen zit.. Buiten weer juist wel xd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb er pas 1 gehad en het is wel handig maar neem geen vodafoon want dat kost je 35 cent per sms en als je t mobiel neemt heb je 1 gb in 6 maanden succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn zeker het geld waard.
Mooie mobiel en is ook supersnel en makkelijk!
Internetten is in tegendeel duur.
Je hebt dus 2 opties.

Of je koopt een goedkope met een internetabbonement
Of je koopt een blackberry met internet.

Ik zou voor de 1e gaan aangezien een blackberry zonder internet een stuk minder leuk is.