Je schrijft er niet bij via welke provider je je mail binnenkrijgt. Misschien maakt dat uit. En hoe open je je mail op je computer?

Als je op je computer Microsoft Outlook gebruikt, kun je als je je account instelt ergens aanvinken dat de mailtjes die je binnengehaald hebt ook op de server moeten blijven staan.
Je telefoon ziet namelijk alleen de mailtjes die op de server staan. Als die verwijderd worden zodra je ze inlaadt in Outlook, zie je ze dus niet meer op je telefoon.

Ga via Bestand naar Accountinstellingen.
Dubbelklik op het account/mailadres waar het om gaat.
Nu kun je klikken op Meer Instellingen.
Zie verder mijn plaatje.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb nu al twee keer mijn afbeelding toegevoegd, maar toch komt hij niet bij mijn reactie te staan. Rara???
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Beste Nomen inderdaad geen plaatje. Ik heb Email van Tele 2

Andere antwoorden (1)

Omdat outlook standaard de mail verwijdert bij downloaden.
Even uit me hoofd account bewerken en dan bij uitgaande mail het vinkje kopie op server achterlaten of zoiets