Kan iemand mij helpen met problemen bij mijn ad hoc netwerk.

Hoi,
Vorige week heb ik thuis een ad hoc netwerk opgezet om te kunnen internetten op mijn iPad. In eerste instantie werkte dit perfect. Het internet op mijn pc en iPad werkte prima. Echter nadat ik een uur later mijn iPad weer wilde gebruiken vond deze mijn netwerk niet meer. Ik heb vervolgens een nieuw netwerk opgezet en kreeg hetzelfde probleem. Heeft iemand enig id hoe ik dit kan oplossen? Groetjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kan nog vele verschillende oorzaken hebben.

Als eerste zou ik even kijken op de host machine of op deze het netwerk ook uitgeschakeld heeft door een FireWall (of het IP van de client computer uitgeschakeld. Dit is denk ik toch de meest waarschijnlijke oplossing, aangezien het probleem plots optrede.