Bestaat een code editor (html, php) waar andere mensen real-time aan kunnen werken?

Voor een project moet ik samen met iemand anders een website in HTML en PHP bouwen.
We zouden graag eraan willen werken zonder telkens de bestanden opnieuw door te sturen.
De editor moet voor paar mensen toegankelijk zijn op elk moment van de dag en het mag dus niet afhankelijk zijn van 1 persoon. Iedereen die eraan meewerkt moet ook bestanden kunnen toevoegen, openen, zien...
Ik had Atom geprobeerd maar daar heb ik het probleem dat mensen enkel kunnen werken wanneer ik het programma open heb staan en dat vind ik niet zo handig.
Ps: Een gratis programma

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Voor dit zou je mooi Git kunnen gebruiken.
Gebruiken wij vaak op school om met meerdere mensen aan een project te werken.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Github samen met visual studio code was inderdaad de beste oplossing. Ondertussen mijn eindproject goed afgerond.

Geef als eerste antwoord