ik fotograveer graag en veel ,nu wil ik mijn foto`s graag op mijn d schijf zetten kan iemand mij op een eenvoudige manier uitleggen hoe.

ik wil mijn harde schijf ontlasten heb ongeveer 12000 foto`s`op diverse progamma`s staan hoe kan dit ontspannend gebeuren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je al je foto's in 1 map hebt geplaatst is dat het meest makkelijk. Anders moet je alle foto's selecteren en dat is veel, ook als je dat in één keer doet. Deze map met je foto's klik je aan met je rechtermuisknop: knippen/cut. Dan zoek je bij de schijven de D schijf op, klik deze aan en zoek of maak een map waarin je de foto's wilt zetten. Dan klik je op deze map met de rechtermuisknop en klik je op Plakken. Het kan een tijdje duren want zoveel foto's kost veel tijd om over te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Al je foto’s selecteren, rechtermuisknop knippen.
Naar D, rechtermuisknop plakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
open de verkenner (Windowstoets + R)
ga naar C zoek fuctie gebruiken (CTRL + F) zoek op jpg selecteer de foto's dia je wil verplaatsen en die knippen plakken naar D zoals hier boven beschreven staat