Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen om er Adobe Premiere CS5 op te gebruiken ...?

... en dus heb ik een paar vragen.

1. Ik weet dat de voorkeur naar 64-bits versie van Windows gaat als je van plan bent Adobe Premiere CS5, een zware video-editing programma, te gebruiken. Maar welke van deze is beter om mee te werken: een laptop, een Desktop PC of een zogenaamde All-in-One PC?

2. Kan iemand mij de ideale systeem configuratie aanbevelen, of mij adviseren tot een specifiek model?

Bij voorbaat dank!!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Beste voor dit programma blijft een Apple MAC OS te gebruiken, ook vanwege de beeldkwaliteit. Je hebt dan altijd de juiste kleur die het hoort te zijn. Das tenminste waar de professionele fotobewerkers bij zweren.
wil je meer hierover weten surf dan naar de website op mijn profiel. Deze kunstenaar/fotograaf werkt met zon MAC en CS5 en kan je er meer over vertellen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
All due respect, maar ik ben een echte Windows fanboy...! Nou niet ECHT een Windows fanboy, ik voel me namelijk niet echt op mijn gemak met een Mac. Ik speel ook vaak games. Na bijna 15 jaar met Windows gewerkt te hebben, kan ik niet makkelijk naar Mac switchen. Maar uw kommentaar is 100% geldig, mijn broer werkt met Final Cut Pro op Mac en is er 120% tevreden mee!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op dit moment ben ik niet meer zo goed op de hoogte van onderdelen en de nieuwste snufjes op het gebied van "gewone"pc's maar wat je ook koopt, koop geen Acer merkpc... Wij hebben er hier twee staan die al meer dan tien keer terug moesten naar de fabriek steeds met de zelfde hardware problemen
Meerdere keren is de gehele pc vervangen. ook een van de monitoren was al na 1 jaar niet goed meer terwijl de pc's en monitoren die we daarvoor hadden nog steeds leven na 8 jaar ( zelfbouw)
Ik zou in ieder geval zeggen: ga voor een Desktop. Dan kun je een zo groot mogelijk monitor erbij zetten. das lekkerder werken met dit programma dan een laptop... zorg voor een zo recent mogelijke videokaart, geen videokaart on board, zoveel mogelijk RAM en een zo snel mogelijke processor en dan komt het wel goed...
Ik kan je geen namen geven, nogmaals: ben niet meer zo goed op de hoogte op dat gebied... laat iemand je helpen met een zelfbouw pc... dan heb je hem naar je eigen wensen...
In dit geval zou ik gaan voor een workstation (dit is een type pc speciaal voor zwaar werk) HP heeft hier een mooie lijn van. www.hp.nl en type workstation.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aanbevelen voor de grafische bewerk wereld is toch altijd een mac. Ikzelf en heel veel andere beeldend vormgevers en bewerkers gebruiken dit besturingsysteem, omdat het sneller is, makkelijker in gebruik is, en omdat de kleuren in het beeldscherm beter zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een mac all-in-one of een windows desktop en dan moet je denken aan een hp 020 of 120! anders heb je nog niks aan je computer (Hp is meest degelijke, maar ook acer heeft redelijke computers die er vaak nog beter uitzien ook)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing