Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen om er Adobe Premiere CS5 op te gebruiken ...

... en dus heb ik een paar vragen.

1. Ik weet dat de voorkeur naar 64-bits versie van Windows gaat als je van plan bent Adobe Premiere CS5, een zware video-editing programma, te gebruiken. Maar welke van deze is beter om mee te werken: een laptop, een Desktop PC of een zogenaamde All-in-One PC?

2. Kan iemand mij de ideale systeem configuratie aanbevelen, of mij adviseren tot een specifiek model?

Bij voorbaat dank!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Beste voor dit programma blijft een Apple MAC OS te gebruiken, ook vanwege de beeldkwaliteit. Je hebt dan altijd de juiste kleur die het hoort te zijn. Das tenminste waar de professionele fotobewerkers bij zweren. wil je meer hierover weten surf dan naar de website op mijn profiel. Deze kunstenaar/fotograaf werkt met zon MAC en CS5 en kan je er meer over vertellen...

In dit geval zou ik gaan voor een workstation (dit is een type pc speciaal voor zwaar werk) HP heeft hier een mooie lijn van. www.hp.nl en type workstation.

Aanbevelen voor de grafische bewerk wereld is toch altijd een mac. Ikzelf en heel veel andere beeldend vormgevers en bewerkers gebruiken dit besturingsysteem, omdat het sneller is, makkelijker in gebruik is, en omdat de kleuren in het beeldscherm beter zijn.

Een mac all-in-one of een windows desktop en dan moet je denken aan een hp 020 of 120! anders heb je nog niks aan je computer (Hp is meest degelijke, maar ook acer heeft redelijke computers die er vaak nog beter uitzien ook)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100