Waar kan ik op internet een gratis fotoboek aanmaken en dan het fotoboek afdrukken ?

Minimaal waar 20 foto's in kunnen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
4.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je helemaal gratis? Als ik foto's op mijn eigen printer afdruk op fotopapier, dan ben ik voor een A4tje toch nog z'n 40 ct kwijt schat ik (inclusief de inkt). Gratis fotosoftware is er zat, gratis afdrukken niet. Goedkoop kan het wel, zelfs goedkoper dan thuis afdrukken.

Antwoorden (6)

Op sites waar je fotoalbums gratis aan kunt maken kost het afdrukken wel geld. Voor 20 foto's vallen de kosten wel mee, maar er is geen gratis dienst die de albums voor je afdrukt en verzorgt.

Je kunt thuis wel foto's afdrukken, maar dan wordt het m.i. ook niet echt een album, tenzij je het zelf gaat inbinden.

In bijgaande link staat een lijstje met enkele aanbieders.

Toegevoegd na 5 minuten:
Een alternatief is software waarmee je op je PC een album maakt en afdrukt. Er is veel software voor te krijgen, meestal van de fotoafdrukcentrales zelf, zoals Pixum. Na het maken van het fotoalbum kunnen zij alleen dit voor je afdrukken.

Je zou eens kunnen kijken naar AlbumDIY. Hiermee kan je de foto's in een album zetten en die afdrukken. In de bron een linkje. Maar of je er een mooi album mee krijgt? Voor 8 - 15 euro heb je voor 20 foto's een schitterend album bij een online aanbieder zoals Pixum, kruidvat of de hema.

Toegevoegd na 9 minuten:
correctie, met AlbumDIY kan je het album maken en bekijken of naar iemand anders sturen (als bestand). Het is volgens mij niet af te drukken.

Toegevoegd na 17 minuten:
Nienke, dit zou wat kunnen zijn. kost 7,95 voor 26 pagina's. Daar kunnen dus 26 foto's in. Zij werken met gratis fotoboeksoftware die je moet dowloaden. Dat werkt ook wel beter en je hebt meer mogelijkheden.

http://www.pixum.nl/fotoboek/easybook_klein
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De software van de Hema en AH is gratis. Hiermee kun je prachtige boeken maken. Als je het fotoboek wel wilt laten drukken, kost dat uiteraard wel wat geld. Ik ben er dol op!! Ikzelf werk het liefste met de Hema software....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet helemaal antwoord op je vraag, maar ik heb zelf een fotoboek samengesteld in Word. Je kunt je foto's en tekst daar precies zo in kwijt als je zelf wilt en als je een goede printer hebt en een zware kwaliteit papier, kun je zelf (semi-gratis) afdrukken.

Ik heb mijn fotoboek uiteindelijk laten afdrukken en binden bij een drukkerij. Maar dat is dan weer veel duurder dan bijvoorbeeld een fotoboekje samenstellen op de website van de HEMA en die laten afdrukken. Vanaf 9,95 heb je dan je fotoboekje thuisgestuurd en het is nog heel simpel ook. Eigenlijk zou ik je dat aanraden. Kijk eens naar de link, zou ik zeggen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op foto.com.
Ben ik heel tevreden over. Je kunt je foto's aanpassen, bijsnijden, lichter en scherper maken.
De kosten zijn zeer laag: 0,05 per foto van 10x15. Ook andere maten zijn mogelijk. Album is vanaf zo'n 3,-- à 4,--.
Mooie foto's en snelle levering met 2 a 3 dagen aan huis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt gewoon op de site van kruidvat, trekpleister, deka, ah, blokker, enz terecht.
Kan je een programma'tje downloaden en helemaal het boek opmaken zoals jij dat wilt.

Kijk maar eens op www.voordeelmuis.nl naar actuele aanbiedingen.

http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=b&b=642
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=safari&rls=en&q=Waar+internet+gratis+fotoboek+aanmaken+afdrukken&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&gs_upl=46628%2C46628%2C0%2C0%2CNaN%2C0%2C