Wellicht, iig in mijn ogen niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, je herhaalt de vraag niet. Je probeert ook niets te verkopen. Lijkt me geen spam. Stomzinnig... dat wel...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
absoluut, het lijkt erop dat goeievraag.nl een nieuw tijdverdrijf voor scholieren met tussenuren is geworden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Spam kan verwijzen naar:

* Spam (post) - ongewenste elektronische post
* Spam (vlees) - ingeblikt varkensvlees dat zijn naam gaf aan de ongewenste berichten, in Nederland onder de naam smac in de handel
* Spam (3FM) - een radioprogramma
* Spartak Moskou - spam is de bijnaam van russische voetbalclub FC Spartak Moskou
* Spam (televisieprogramma) - een televisieprogramma op Canvas
* Spam (jeugdtijdschrift) - een opgeheven jeugdtijdschrift
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Spam is ongewenste electronische post. Dit bericht is geen e-mail en de keuze om erop te klikken was aan mij.

Dus geen spam imho!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen spam, misschien moet je een aantal keer posten dan kan er een review plaatsvinden.

Of stuur het als emailbericht naar al je contacten of blijf mailadressen intikken die jou goed lijken. Kijk vervolgens hoeveel terug antwoorden met ja.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
SPAM
Stupid Pointless Annoying Message