Kan ik MS Office 2007 gebruiken met Windows 7 (64bit)?

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe pc met Windows 7 Ultimate (64 bits). Ik zou graag mijn originele MS Office 2007 willen installeren, maar die is volgens mij 32 bits. Gaat dit problemen opleveren of maakt het allemaal niks uit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Nee dit lukt wel. Ik draai zelf Windows 7 met Office 2003, geen probleem!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel. Heb het inmiddels geinstalleerd en alles werkt super. Ook Matthijspc verdiende de 10 punten voor zijn antwoord maar jij was net iets sneller... :)

Andere antwoorden (1)

ja, ik gebruik zelf ook office 2007 onder win7. dus het kan gewoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik Office 2007 zelfs op Windows 8,en gaat prima,
geen enkel probleem.