Weet iemand een laptop die een accu heeft die 4 uur mee kan??

Omdat ik drie maal in de week moet dialyseren ben ik op zoek naar een laptop die een accu heeft die 4 uur meegaat. Ook moet de laptop een geheugen van 4 gig hebben en een harde schijf van minimaal 500GB. En daar ik het spel de sims 2 er fatsoenlijk op wil spelen ook een voldoende goede grafische kaart. Ik hoef er geen films of iets dergelijks op te zien en ook is het downladen van bestanden op misschien wat webpagina's na niet echt interessant. Heeft iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Acer's met een actietijd van meer dan acht uur...

Toegevoegd na 1 minuut:
Qua harde schijf is 500 Gb dan wel het maximum.
rose
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De meeste Samsung laptoppen hebben dat. Ik heb er zelf ook een en zijn erg handig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat er bij het dialyseren geen stopcontact in de buurt is. Ik zou eens vragen wat de mogelijkheden zijn...... suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik mag daar dus geen stopcontact gebruiken. Heeft te maken met de veiligheid van de dialyse apparatuur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ooo Op die manier. Tsja dat houd het op natuurlijk.
Het volgende antwoord met het LED scherm lijkt mij dan de juiste oplossing.
Neem een laptop met een LED LCD scherm. Die gaan minimaal zo lang mee, ook als de accu slechter wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me handiger om gewoon een voeding snoer mee te nemen, is stukken goedkoper.
of in elk geval heb je de keuze uit meer dan genoeg modellen. en dus de kans op goedkoper te slagen is groter.

tip: waar je beter naar kunnen zoeken is een laptop met een meer dan uitstekende koeling.
ik weet niet hoelang je er ligt maar als je meer dan 4 uur lang een laptop op schoot hebt wordt het wel erg warm
je kan in dit geval dan beter een goeie laptop met goeie koeling kopen dat speciaal om de accu

of je kiest een extra koeling pad maar zoek dan ook om een laptop met ene goeie ondergrond of wellicht eentje waar je koeling pad goed kan koppelen.
capthavoc
13 jaar geleden
De ASPIRE 7735ZG (zie tweede bronvermelding), XPS M1330, Toshiba R500, HP DV2637tx, Dell XPS m1330, toshiba r500, IBM/Lenovo T61p (3de bronvermelding), kan langer dan 4 uur. Maar als je echt een goeie accu wilt kunt u ook overstappen naar de Apple laptops, 10 uur (1ste)

Toegevoegd na 2 minuten:
uren weet ik niet echt allemaal vanbuiten maar alle bovenste laptops zit boven de 4 uur