Ik denk niet dat dat seizoensafhankelijk is.
Op het moment dat er een nieuw type uit is, zullen de voorgangers in prijs dalen.

(in dat geval kun je zeggen: De lente, als de nieuwe laptops geboren worden :P).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb het idee in de herfst/winter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het laatste seizoen... Computers en laptops dus ook worden alsmaar goedkoper, dus het laatste seizoen is het beste moment om te kopen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar het eerste seizoen van het volgende jaar zijn ze wéér goedkoper.
Er zijn merken die rond de kerst gaan stunten met bepaalde modellen, en zo hopen een graantje mee te pikken van de dure-cadeau-manie. Maar het beste kun je, als je voordeel wilt halen, kijken naar modellen die zojuist vervangen zijn. Dat werkt bij auto's ook zo, het op een-na-nieuwste model is veel voordeliger dan het allerlaatste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, altijd voor vakantie / kerst gaan ze met de prijzen stunten.
nu, want het vakantiegeld is onderweg. Kocht gisteren een netbook bij BCC en kreeg onverwacht nog 30 E 'vakantiegeldkorting".