Via HP Software en driverdownloads vind ik enorm veel software/producten die ik kan downloaden/updaten, is dit nuttig om te doen?

Ik ben nog nooit op deze site geweest en zie eigenlijk nu pas hoeveel updates en downloads er beschikbaar zijn voor mijn laptop.

Ik had een probleem met mijn geluid en dit is nu opgelost door een van de updates te downloaden.

Is het verstandig en/of nuttig om de overige updates ook allemaal te downloaden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of is het misschien software die al op mijn laptop staat/zijn het niet allemaal updates?

Antwoorden (1)

Ja, het is slim om dat de doen. Dat soort software noem je drivers, vertaald stuurprogramma's voor je hardware. Het lost veel problemen op en ook je prestaties worden verbeterd. Succes!