Wat is goede website om live een webcam te kunnen delen via internet?

Ik zoek een online applicatie waarmee ik live vanaf een andere lokatie mijn webcam kan bekijken. Als het kan gratis omdat het niet heel vaak gebruikt kan worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

Elke Email provider biedt de mogelijkheid tot beeldoverdracht bij chats. En je kan via je mobiel toegang krijgen tot je email en zo dus je programma openen. Ik zou het wel willen proberen of dit werkt ware het niet dat via mijn abbonnement emailen prijzig is. Dus zal je het zelf even zo moeten doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar bedoel je bijvoorbeeld via MSN Messenger? Ik kan daar inderdaad gebruik van maken maar kun je dan ook een webcam bekijken via de mobiele versie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het kunnen proberen ervan uitgaande dat je met een andere pc in je email komen kan en ook via het mobiel.