Is het mogelijk om een bestande GV account te kopen? En wat is het waard?

Stel voor dat iemand een bestande account van iemand anders met meer punten zou willen over nemen.
Zij of Hij neemt over account EN identiteit om zich slim en rijk aan punten te voelen of voor andere reden en "Money is not a problem".
Ik laat even de morele kwestie ter zijde.

Maar wat moet het kosten - is het te berekenen?
Men heeft veel tijd geïnvesteerd om antwoorden en vragen te bedenken, bronnen te zoeken en natuurlijk er zit een deel van zijn persoonlijkheid daarin.

Kan dat?
Mag dat?
Hoeveel?

Toegevoegd na 5 minuten:
Puur theoretische vraag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja kan mijn account ook wel kopen hoor. Alhoewel ik niet veel om geld geef. Maar puur theoretisch, lijkt me geen probleem. Wie controleert dat en op IP is er geen filtering. Het zal echter wel opvallen, daar jij toch anders antwoord dan ik. Niemand kan trouwens controleren of je niet een tweede account hebt. Zo is meerdere malen een variant van XiniX gevonden. Tenminste dat dacht men. Of JaVid. Deze hadden echter een blokkade, dus je moet niet verbannen zijn van GV.

Nee, als het al te doen is waarom zou je dat willen? Het is geen eer voor jezelf om met andermans veren te strijken. Bovendien is GV veel te leuk om zelf te doen.

De accounts zijn gekoppeld aan het ip-adres, dus dat wordt een hele logeerpartij. Toegevoegd na 16 minuten: "11. Gebruikersaccount en Mijn Profiel 11.1 Sanoma Digital kent Geregistreerde Gebruikers een gebruikersaccount toe (het "Gebruikersaccount"). Het Gebruikersaccount is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar."

Bronnen:
http://www.goeievraag.nl/voorwaarden#uitgebreid

Neen, dat kan niet. Je account is persoonsgebonden.

Nee ,dat zou ook verboden moeten zijn. De punten dat is iets wat je zelf opgebouwd hebt. En iedereen in een andere vorm. Een stukje van jezelf,iets om trots op te zijn.

Hee. Nee het kan niet. Toen ik het account bailey stopte verdween alles gewoon. Ik vind ookdat je het niet verdienen. Mijn account is mij verder niets waard echt al had ik 0 punten. Kan daar niet wakker van liggen. http://www.goeievraag.nl/vraag/gv-account-stopt-punten-weggeven.15594 x Toegevoegd na 1 minuut: Niet verdienen is moet verdienen.

Ja hoor, je kan die van mij kopen voor het aantal euro's dat ik punten heb. Kom maar.

Het mag officieel niet, maar wie controleert het. Stel, je koopt mijn account, ik geef je mijn wachtwoord en jij bent voortaan C4th. Als je je antwoorden een beetje in dezelfde trant schrijft als mijn persoontje, dan zal het waarschijnlijk niemand opvallen dat C4ht is overgenomen. Het kan dus wel. Wat is je bod :)

tuurlijk is het mogenlijk. alleen of het verstandig is weet ik niet. het kan altijd zijn dat je een gehacked account koopt. en die zou je dus net zo makkelijk weer kwijt kunnen raken. het is dus aan te raden een account gratis over te nemen van iemand die je kent. het is ook een kwestie van vertrouwen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100