Is het mogelijk om een bestande GV account te kopen? En wat is het waard?

Stel voor dat iemand een bestande account van iemand anders met meer punten zou willen over nemen.
Zij of Hij neemt over account EN identiteit om zich slim en rijk aan punten te voelen of voor andere reden en "Money is not a problem".
Ik laat even de morele kwestie ter zijde.

Maar wat moet het kosten - is het te berekenen?
Men heeft veel tijd geïnvesteerd om antwoorden en vragen te bedenken, bronnen te zoeken en natuurlijk er zit een deel van zijn persoonlijkheid daarin.

Kan dat?
Mag dat?
Hoeveel?

Toegevoegd na 5 minuten:
Puur theoretische vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
Je mag mijn punten hebben voor 1 euro per stuk :P dan ga ik lekker op vakantie ( denk niet dat het mag officieel trouwens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus je stelt een waarde van 3,348 euro? Is het echt wat je denkt dat het waard is? (emotioneel, tijd, moeite etc')
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil je wel de helft van mijn puntjes verkopen, maar mijn antwoordscore krijg je niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begint interessant te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die stippel, lekker de score houden, nee het is alles of niets denk ik.
rebecca
13 jaar geleden
ik maakte maar een grapje jacob.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles of niets - dus de warde ligt in de antwoord score eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@rebeca, weet ik. maar ik be benieuwd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De score is heel belangrijk voor jezelf dan he!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De antwoordwaardering is veel belangrijker dan het aantal puntjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt heel GV volplempen met onzin-antwoorden en dus all-time high scoorder zijn, en toch maar een magere antwoordwaardering hebben. Epic fail...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je koopt natuurlijk niet de punten, of de tijd wat men heeft besteed aan GV.
Je koopt natuurlijk iemands reputatie. Zoals Eddijst een reputatie heeft op GV.

Het beste antwoord

Ja kan mijn account ook wel kopen hoor. Alhoewel ik niet veel om geld geef. Maar puur theoretisch, lijkt me geen probleem. Wie controleert dat en op IP is er geen filtering.

Het zal echter wel opvallen, daar jij toch anders antwoord dan ik.

Niemand kan trouwens controleren of je niet een tweede account hebt. Zo is meerdere malen een variant van XiniX gevonden. Tenminste dat dacht men. Of JaVid.
Deze hadden echter een blokkade, dus je moet niet verbannen zijn van GV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee, als het al te doen is waarom zou je dat willen? Het is geen eer voor jezelf om met andermans veren te strijken. Bovendien is GV veel te leuk om zelf te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar je kan opnieuw beginnen. Je bouwt reputatie en status, is het niets waard?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, helaas ik ben niet om te kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enne, blijven volhouden, je komt er wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-)
De accounts zijn gekoppeld aan het ip-adres, dus dat wordt een hele logeerpartij.

Toegevoegd na 16 minuten:
"11. Gebruikersaccount en Mijn Profiel

11.1 Sanoma Digital kent Geregistreerde Gebruikers een gebruikersaccount toe (het "Gebruikersaccount"). Het Gebruikersaccount is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe kan je dan via een andere computer op je account dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet zo Kirsten. Ik maak mijn account open met pc iPhone of waar dan ook. Het maakt wat dat betreft dus niet uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, ik GV ook vanaf minstens 4 verschillende locaties, dus niet op IP.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, hebben jullie gelijk in. Had ik verkeerd begrepen. De toevoeging is beter ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omgekeerd ook niet. Thuis kan je op 1 pc met verschillende accounts inloggen. Dus voor je vrouw, kinderen en jezelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het begrepen gdanonym, ;(
Neen, dat kan niet. Je account is persoonsgebonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bedoelt het mag niet.
Nee ,dat zou ook verboden moeten zijn.
De punten dat is iets wat je zelf opgebouwd hebt.
En iedereen in een andere vorm.
Een stukje van jezelf,iets om trots op te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee.
Nee het kan niet. Toen ik het account bailey stopte verdween alles gewoon. Ik vind ookdat je het niet verdienen.
Mijn account is mij verder niets waard echt al had ik 0 punten. Kan daar niet wakker van liggen.
http://www.goeievraag.nl/vraag/gv-account-stopt-punten-weggeven.15594

x

Toegevoegd na 1 minuut:
Niet verdienen is moet verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks!
Maar je zou account naam en alles aan iemand kunnen geven/verkopen in theorie toch?
Ja hoor,
je kan die van mij kopen voor het aantal euro's dat
ik punten heb.
Kom maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mag officieel niet, maar wie controleert het.
Stel, je koopt mijn account, ik geef je mijn wachtwoord en jij bent voortaan C4th.

Als je je antwoorden een beetje in dezelfde trant schrijft als mijn persoontje, dan zal het waarschijnlijk niemand opvallen dat C4ht is overgenomen.
Het kan dus wel.

Wat is je bod :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tuurlijk is het mogenlijk. alleen of het verstandig is weet ik niet. het kan altijd zijn dat je een gehacked account koopt. en die zou je dus net zo makkelijk weer kwijt kunnen raken. het is dus aan te raden een account gratis over te nemen van iemand die je kent. het is ook een kwestie van vertrouwen.