Heb je een app voor android waarbij je via je mobiel De beeld van je pc/laptop kan kijken?

Ik had bij zo'n jongen gezien dat hij met zjjn mobiel het beeld van zijn laptop kon kijken

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar ik weet niet meer welke app het was mijn vraag is of iemand hetweet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Ja hoor dat bestaat zeker, zoek naar PC Remote Controller op Android Market (Google Play)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn verschillende remote desktop apps voor Android. Hieronder een lijstje met mogelijkheden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt gebruik maken van het (standaard op windows aanwezige) RDP, of van het platform-onafhankelijke VNC.
bamibal
11 jaar geleden
Ja hoor, TeamViewer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik daarvoor RDM+ (remote desktop manager)

Werkt super!