Wat is een *.TFA-bestand en met welk programma kan ik dit openen?

Of is dit misschien een bestand waar spyware of een virus in zit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het een bestand waar je zelf om gevraagd had? Zo niet, dan ja: de kans is dan groot dat het een bestand is waar spyware of een virus in zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik vulde een formulier in en klikte op bewaren

Het beste antwoord

Er zijn drie programma's/bestandssoorten die in aanmerking komen, voor zover ik kan ontdekken.

TreeSoft CashFlow Analysis Data File
Aston Theme Configuration File
Turbo Profiler Area File

Volg de linkjes:

Toegevoegd na 15 uur:
Ik vind nog een programma:

http://sureshks.netfirms.com/dspedu21/dtfa/dtfa.htm
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas, ik kan nog steeds niets openen, ondanks de linkjes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Thnx!!

Andere antwoorden (2)

File Type TreeSoft CashFlow Analysis Data File
Popularity Average
Category Data Files
File Description Data file saved by treeSoft CashFlow Analysis, a property cash flow projection and valuations program; offers complete financial analysis with detailed input options; can also create quality reports that can be used for presentations.

Part of treeSoft's Real Estate Analysis Desktop Software line.
=================
Het lijkt dus een datafile te zijn van een programma waarmee je je persoonlijke financiën kan beheren. Ken je het programma van treeSoft (CashFlow Analysis)?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TFA is een area bestand voor Turbo Profiler. Die gebruik je om analyses te doen op programma's geschreven met andere Borland producten (Turbo Pascal, Turbo Assembler).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ehhhhh.... ?