Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe weet je van wie het verbonden Iphone telefoon in je modem is?

Wij willen in onze KPN modem bij Internet access control planning bij het telefoon van onze jongste zoon een wifi schema invullen zodat hij niet 24/7 op de wifi kan. Echter zien we bij de modem instellingen veel verschillende apparaten die verbonden zijn met het internet, alleen bij de iphone telefoons hebben ze een vreemde naamsconstructie. Bij alle andere android telefoons zoals bijvoorbeeld die van mij, staat gewoon mijn naam. Deze had ik een poosje geleden zelf aangepast. Maar bij alle iphones kunnen we niet onderscheiden welke telefoon van wie is. Omdat er verder veel Iphones en Ipads zijn in onze woning zijn, is het zoeken naar een naald in een hooiberg. Is er een manier om hier achter te komen?

TurfGraver
een jaar geleden
WiFi op IPhone en Ipads om beurt even uitzetten?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

-Kijk naar de lijst.
-Gooi de Wi-Fi uit op de telefoon van je zoon.
-Kijk naar de lijst (een naam is verdwenen)
-Gooi de Wi-Fi weer aan op de telefoon
-De naam duikt weer op in de lijst. Bingo

Op die manier heb je gedubbelchecked dat het de bewuste telefoon is.

Overigens denk ook aan 4G en eventuele Wi-Fi van een restaurant die open staat. Wifi via een ander apparaat.
(Lees meer...)
een jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing