Kan het voorkomen dat toetsen van je laptop losraken?

Ik heb een laptop van dell. Net lag opeens een van de toetsen van het toetsenbord eraf. Ik heb hem er weer op gezet, en lijkt het alsof het weer vast zit. Maar ik vraag me af of dit 'klopt', of dat het een 'defect' is, en ik het risico loop dat ik die toets er binnenkort weer af ligt.
Komt het vaker voor?, en is er geen probleem of moet ik ermee naar de klantenservice.(Ik heb namelijk nog garantie, dus als dit een 'defect' is, dan wil ik het graag opgelost hebben voordat de garantie verloopt.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je kan de toetsen er weer op klikken, kijk eerst of er niet een kruimeltje of zo onder zit, blijven ze los zitten, ga dan even terug en laat het hun goed nakijken..miss is het een foutje van de fabriek..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan voorkomen bij het schoonmaken of ruwe toetsaanslagen.
Indien u nog garantie heeft, zou ik daar zeker gebruik van maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaalgesproken raken die niet zomaar los nee. Ze zitten gewoonlijk vrij stevig vastgeklikt. Waarbij je normaalgesproken toch flink moet trekken om een toets los te krijgen.

Dus weet je zeker dat niet iemand een grap met je heeft uitgehaald oid? Of dat die knop ooit voor het een of ander los is geweest en nooit helemaal goed terug geplaatst is? Kan namelijk vrij priegelig /lastig zijn om zo'n toets weer goed terug te plaatsen, zeker met zo'n schaarmechanisme eronder.